Continutul unic face diferenta

Unul din cele mai mari mistere a fost, pana de curand, daca Google penalizeaza sau nu siteurile ce publica continut duplicat, ca sa nu zic fura, caci nu e tot timpul asa. Dupa o schimbare radicala de algoritmi, Google practic a „trasnit” in siteurile ce aveau continut duplicat, anume, continut ce a fost mai inainte publicat pe alt site.

Iar acum toti proprietarii de site creaza continut unic si de calitate, pentru a reusi sa-si ridice siteurile pe pozitiile fruntase in Google. Continutul unic si de calitate nu este apreciat numai de catre Google, ci si de catre vizitatori. O data ajunsi pe al tau site ii poti castiga usor ca si cititori fideli daca vor gasi informatiile necesare prezentate sub o forma placuta, usor de inteles si, mai ales, textul sa fie scris corect gramatical.

Continut unic

Continut unic

Dupa cum am zis si in articolul anterior,  Google penalizeaza pana si siteurile care au un titlu duplicat, de continut acum nu mai poate fi vorba, cel mai important motor de cautare nu mai accepta siteurile care nu respecta politica continutului unic.

Acum, ca am stabilit nevoia de continut unic pe site, cum construim un continut unic corect din punct de vedere SEO?

Sau, mai exact, cum imbinam titlul, continutul si tagurile ca sa realizam un tot corect SEO?

In titlul trebuie inclus cuvantul cheie sau cuvintele cheie ale continutului. Practic, subiectul ce urmeaza dezbatut in articol, trebuie sa se regaseasca si in titlu. Asadar, continutul trebuie sa respecte subiectul atins de titlu. Degeaba punem titlul „Cum facem bani pe net”, daca in articol se dezbate ca subiect „cum se realizeaza continut unic pe site”. Motorul de cautare nu va sti care e subiectul principal si nu-ti va oferi o pozitionare buna  inca din start. Ba chiar iti poate vedea siteul ca fiind daunator, si poti primi o penalizare daca repeti insistent aceasta tehnica.

Continut de calitate pentru SEO

Asadar, continutul textului trebuie sa fie pe acelasi subiect cu cel invocat in titlu, iar titlul trebuie sa contina expresia cheie a intregului continut. In cazul de fata in titlu avem „continutul unic”, iar subiectul abordat in text este exact depsre asa ceva.

Cum pricepe Google ca subiectul din titlu are legatura cu subiectul din continut?

Simplu. Pentru ca sa castigi o pozitie cat mai buna in Google mentioneaza de cateva ori, sa zicem 3-4 ori, expresia cheie in interiorul articolului. Astfel Google va intelege despre ce este vorba in text. Dar nici sa nu se exagereze cu punerea expresiei cheie in continut, deoarece Google va trece in cealalta extrema, si anume, iti poate considera articolul ca fiind unul spam.

Pe langa faptul ca ai un continut unic, cu insertiile expresiei cheie in interiorul acestuia, mai este nevoie de o politca a stilului editorial al articolelor. Anume, trebuie sa-ti stabilesti concret domeniul pe care doresti sa-ti dezvolti siteul, modul in care vei scrie, modul in care te vei adresa cititorilor. Toate acestea au influenta asupra bunei cresteri ai siteului. Un articol foarte bun iti poate aduce o crestere in Google importanta datorita backlinkurilor care vin datorita si unui singur continut de calitate.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s